سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، قوت جان ها و همنشینی با محبوب است . [امام علی علیه السلام]

در به دره یه دوست
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:0بازدید دیروز:0تعداد کل بازدید:2804

صابر :: 83/10/22::  2:29 عصر

****


می خوام یه دیوار محکم برای پنجره ام درست کنم...


یه دیوار که پنجره بتونه بهش تکیه کنه....نه اینکه فقط پنجره رو تحمل کُنه.


دیگه پنجره از تنهایی خسته شده.


دیوار های زیادی هست ولی همه دیوار ها هم دیوار نیستند.


من میخوام این دیوار رو خودم درست کنم....همون طوری که پنجره دوست داره


یه دیوار که با بقیه فرق داره....


یه دیوار که میخوام آجراش همه دوست داشتن باشه....


میخوام با عشقم رنگش کنم.....


میخوام دیوارم رو طوری درست کنم که تمام پنجره های سنگی ببیننش....


من میخوام این دیوار رو خودم برای پنجره تنها درست کنم....



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

2804

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
در به دره یه دوست
::لوگوی دوستان::



::اشتراک::